Sur…

Han er sur, på meg. Hvorfor det, jeg vet ikke.

Han har bestått sin eksamen i dag. Det er et godt ting. Jeg var søvende når han ringte men jeg sendte sms etterpå og gratulerte. Er det det som gjorde ham å bli sint på meg? Kanskje. Eller fordi jeg har ingen jobb og må bli hjemme med ingen ting å gjøre? Eller jeg erter ham for mye. Jeg vet ikke, men det er min feil, uansett😦

Men, når jeg kan gjøre ingen ting om det, bare vente til han er klar å forklare hvorfor han ikke har det bra. Problemen skal komme seg ut til overflaten selv. Det vet jeg.

Imidletid, jeg skal sende noe søknad til barnehage, skrive et forslag, kanskje gå til politi for å få en ny visum, og spørre OBOS å sende oss noe nye giro.

Jeg liker ikke det når han er sur, men det tar tid.

Leave a Reply

